Bez povoleného JavaScriptu není tento web plně funkční!

Za poznáním stromů a keřů na Kačinu

Vloženo: 24. září 2014

Zobrazeno: 4251×

Zde jsou slohové práce na téma "Poznávání stromů a keřů na Kačině"
 
Barča Svobodová: Kačina
Bylo úterý. S naší třídou jsme vyrazily na zámek Kačina za poznáním stromů a keřů. Měli jsme průvodkyni paní Rosickou, která nám dávala různé úkoly. Byli jsme rozděleni do skupin. Nejdříve jsme byli uvnitř zámku, zde jsme poznávali podle hmatu a čichu různé přírodniny. Více se naší skupině dařilo poznávat podle hmatu, byli jsme nejlepší. Paní Rosická nám také pustila film, kde byla zrychlená ukázka růstu stromu. V druhé části exkurze jsme šli ven a hráli jsme naučné hry. Poznávali jsme se zavázanýma očima jehličnany. Pak jsme dostali pracovní list a vylosovali si strom nebo keř, který jsme měli najít, potom nalepit jeho list nebo plod na pracovní list. Na závěr jsem tipovali stáří stromu a kolik dětí z naší třídy obejme akát. Stromu bylo 153 let a akát obejmulo 12 dětí. Všechno se mi tam líbilo. yes
 
Davča Roubíček: Stromy a keře na Kačině
V 8:15 hod. odjíždíme na Kačinu. Po příjezdu jdeme s paní Rosickou do učebny. Zde plníme úkoly, do kterých se zapojil hmat a čich. Protože se naší skupině nedařilo, dostali jsme za úkol přiřadit správné definice k pojmům. Potom jsme se vyměnili s 4.B a šli jsme ven. Rozhýbali jsme se a začali plnit 4 úkoly. V prvním úkolu jsme si zavázali oči a po hmatu nebo po čichu poznávali větvičku jehličnatých stromů. Ve druhém úkolu jsme dostali pracovní list a podle názvu stromu jsme lepili list a plod, nebo kdyby jsme našli kůru, tak kůru. Třetí úkol bylo tipnout si, kolik letokruhů má kmen stromu. A čtvrtý úkol byl, kolik dětí by obejmulo strom. No a potom jsme jeli zpátky do školy.smiley
 
Páťa Novák: Výlet na Kačinu za stromy a keři
Na Kačinu jsme jeli autobusem a moc jsem se těšil. Když jsme vystoupili z autobusu, viděli jsme fotbalové hřiště. Na zámku Kačina to bylo moc hezké. Za chvíli jsme začali plnit úkoly. První úkol bylo to, že jsme si měli přivonět ke kelímku a poznat, jestli je to třeba mech, piliny, sušené houby, jehličí, listí nebo levandule. Druhým úkolem bylo poznat v krabici podle hmatu různé věci z lesa. Například šišku, houbu, listí nebo lišejník. Moc se mi to líbilo, doufám, že pojedeme ještě někdy.laugh
 

Galerie